Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Εκτος στηλης....

Σημερα ο"Κραχτης"δεν ειναι και στα καλυτερα του.....
Αγαπαει καποια και ποναει....Ποναει γιατι δε βρηκε ανταποκριση....
Επειδη καποιοι(αυτοι που με ξερουν απο το facebook)ισως να ξερετε για ποια λεω(μη ρωτατε,δε θα σας πω)σας παρακαλω μην της πειτε τιποτα....
Το θεμα ειναι να το ξεπερασω εγω....
Η σημερινη αναρτηση λοιπον ειναι αφιερωμενη σε οσους αγαπησαν αλλα δεν αγαπηθηκαν.....
Μεσα σ'αυτους κι εγω....Δε φταιει εκεινη(στην περιπτωση μου)...Απλα επεσα σε κακο ταιμινγκ....
Ποναει η αγαπη ματια μου-Στελιος Ροκκος:

Ονειρο ηταν-Αλκινοος Ιωαννιδης:

Δεν ειναι ετσι η αγαπη-De Facto:

Τις στιγμες που μου πηρες-Σταματης Γονιδης:

Οποιος εκλαψε απο αγαπη-Γιαννης Τασσιος:

Ενα απογευμα θλιμμενο-Ζαφειρης Μελας:

Ποναμε οσοι αγαπαμε-Θεμης Αδαμαντιδης:

Κανεις εδω δεν τραγουδα-Νικος Παπαζογλου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου