Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΣΤΗΛΗ:ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ:ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ....

Εφυγε απο τη ζωη ο μεγαλος λαικος βαρδος Κωστας Καφασης.
Ο Κωστας Καφασης εδω και πολλα χρονια εδινε σκληρη μαχη εναντια στον καρκινο.
Μαχη ανιση που τελικα εχασε σημερα σε ηλικια 70 ετων.....
Καλο ταξιδι ΚΥΡΙΕ Καφαση και ελαφρυ το χωμα που θα σας σκεπασει.....
Ο"Κραχτης"τιμωντας τον εκλειποντα και σαν υστατο φορο τιμης κανει ενα αφιερωμα στον μεγαλο λαικο μας βαρδο....
Α-ΜΕΡΟΣ:ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ:
ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ"ΔΩΣΕΙ"Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ:
" Το όνειρό μου ήταν να γίνω θεατρίνοs. Από πιτσιρίκι, αυτό ήταν η μανία μου, το πάθοs μου, η αρρώστια μου. Γεννήθηκα καί μεγάλωσα στήν ΙΤΕΑ (Κουτσαρί) τηs Καρδίτσαs καί πάντα
τα καλοκαίρια μαs επισκέπτονταν τα λεγόμενα μπουλούκια τηs εποχήs, οι περίφημοι περιοδεύοντεs θίασοι, οπότε βλέποντάs τουs ήθελα να γίνω καί εγώ έναs απ΄αυτούs. Με αυτό το σκεπτικό μεγάλωσα, τελείωσα το γυμνάσιο στήν Καρδίτσα, ήρθα Αθήνα, τελείωσα τη δραματική σχολή καί μπήκα στό θέατρο. Δούλεψα έξι χρόνια στό θέατρο και έκενα πάνω από δεκαπέντε ταινίεs. Η μεγαλύτερη τύχη ήρθε το 1971, όταν με φωνάξανε να παίξω σε ενα σήριαλ τήν ξακουστή γιά τότε ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ. Τήν ίδια εποχή ξεκίνησα να δουλεύω και σε μπουάτ σάν τραγουδιστήs , στο μαγαζί ΄'ΚΑΤΑΚΟΜΒΗ''.
Το 70 ήταν η δεκαετία πού με σημάδεψε.Τέλη του 74 δούλεψα σε ένα μαγαζί και εντελώs συμπτωματικά με άκουσε ο Κώσταs Ψυχογιόs καί μου έδωσε το ΓΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ...
Β'ΜΕΡΟΣ-ΒΙΝΤΕΟ:
ΓΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ:

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ:

ΕΥΤΗΧΩΣ ΠΟΥ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ:

ΚΑΙ ΤΩΡΑ,ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ?:

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ:


Καλο ταξιδι κυριε Καφαση και ελαφρυ το χωμα που θα σας σκεπασει....
Θα ζειτε για παντα στις καρδιες μας μεσα απο τα τραγουδια σας....
ΑΘΑΝΑΤΟΣ.....
ΥΣΤ:ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΛΑΙΚΟΥ ΒΑΡΔΟΥ....
ΜΟΛΙΣ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ...
UPDATE 14/10/2010:
Στην ιδιαιτερη πατριδα του,Την Ιτεα(Κουρτσαρι)Καρδιτσας,αυριο Παρασκευη στις 12 το μεσημερι θα ταφει ο Κωστας Καφασης,οπως ηταν η επιθυμια του.
Επιθυμια του επισης ηταν,αντι στεφανων τα χρηματα να κατατεθουν στους ειδικους λογαριασμους του Χαμογελου του παιδιου.....
Καλο ταξιδι κυριε Καφαση.....Ελαφρυ το χωμα που θα σας σκεπασει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου