Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

ΣΤΗΛΗ:ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ:ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΙΝΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΒΑΡΔΟΣ,ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ



Η περιπέτεια του γνωστού τραγουδιστή ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια.
Μόλις είχε πληροφορηθεί για το σοβαρότατο πρόβλημα υγείας του.
Πριν από λίγες μέρες, παραμονή των γενεθλίων του (έκλεισε τα 70 του χρόνια),στις 13 Αυγούστου,ο τραγουδιστής και ηθοποιός μεταφέρθηκε εσπευσμένα από τα αδέρφια του Σπύρο και Νίκο στο Ειδικό Αντικαρκινικό Νοσοκομείο Πειραιά Μεταξά.
Ο κεφάτος σερβιτόρος Ιωνάθαν του θρυλικού σίριαλ Η γειτονιά μας βρίσκεται σε καταστολή, καθώς οι γιατροί είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όσον αφορά την πορεία της υγείας του.
Ο"Κραχτης"ευχεται στον μεγαλο λαικο βαρδο να βγει νικητης απο αυτη την σκληρη μαχη,αν και γνωριζει εκ των προτερων οτι ειναι μια ανιση μαχη...
Μερικα βιντεο με τραγουδια του μεγαλου λαικου βαρδου:
ΓΕΛΑ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ-ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ:

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ-ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ:

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ-ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ:

ΨΥΧΗ ΜΟΥ,ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ-ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ:

1 σχόλιο:

  1. ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΕ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΣΤΗΝ ΠΟΣΕΙΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΦΟΛΙΑΣΟΥΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΙΣΩ . ΕΓΩ ΤΑ ΤΑΙΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ .ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΗ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΙΣΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΓΛΗΜΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή