ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΗΜΑ Vasalo(Kηφησιας 171):
Έψαχνα να αγοράσω ένα φωτιστικό δαπέδου. Έτσι περνώντας από το κατάστημα Vasalo στη Λ. Κηφισίας 171, στο Μαρούσι, διάβασα στην βιτρίνα ότι είχε 40% εκπτώσεις. Μπήκα μέσα και διάλεξα ένα φωτιστικό που μου άρεσε. Όταν ρώτησα πόσο κοστίζει μου είπαν «550 ευρώ».
Όπως ήταν λογικό ρώτησα «όμως μείον 40%, όπως αναγράφεται στην βιτρίνα σας». Και η απάντηση ήταν «όχι, το συγκεκριμένο είναι Ιταλικό και δεν έχει έκπτωση». Αποφάσισα να το αγοράσω και μάλιστα το εξόφλησα αμέσως μέσω της πιστωτικής μου κάρτας.
Το φωτιστικό το παρέλαβα μετά από 15 μέρες, διότι μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με ενημέρωσαν ότι ήταν σπασμένη η βάση και περίμεναν ανταλλακτικό (ποτέ δεν με είχαν ενημερώσει κατά την αγορά).
Κατά την τοποθέτηση στο σπίτι μου δεν λειτουργούσε ο μετασχηματιστής (έκανε θόρυβο σαν να ετοιμαζόταν να καεί, καθώς και το φως τρεμόπαιζε συνέχεια) και επιπλέον το φωτιστικό ήταν έτοιμο να κατεδαφιστεί στο πάτωμα, με το πρώτο ακούμπημα.
Το πήγα στο Vasalo και ζήτησα την αντικατάστασή του.
Η απάντηση ήταν «δεν φέρουμε καμία ευθύνη, το εισάγουμε από Ιταλία και δεν φταίμε εμείς».
Όταν ρώτησα «μα καλά ότι σαβούρα σας προμηθεύουν την βάζετε στο μαγαζί σας και μετά λέτε πως δεν έχετε καμία ευθύνη», η απάντηση ήταν «κινηθείτε όπως νομίζετε, δεν μπορούμε να κάνουμε αντικατάσταση, ούτε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα».
Aποτέλεσμα έχω ένα φωτιστικό 550 ευρώ το οποίο δεν λειτουργεί και είναι έτοιμο να καταρρεύσει.
Και ερωτώ εγώ…είναι δυνατόν να διαμαρτύρονται οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ότι περνάνε κρίση και να φέρονται κατ’ αυτό τον τρόπο; Η αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτη και άκρως αντιεπαγγελματική. ΝΤΡΟΠΗ!!!
Τα φωτιστικα Vasalo είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν στην Ελληνική αγορά ,είμαστε πελάτες εδώ και πολλά χρονια ,έχω φωτιστικά από το 1982 και μέχρι σήμερα είναι σε άριστη κατάσταση και σχεδιασμος του διαχρονικός .θεωρώ ότι είναι από τις λίγες Ελληνικές εταιρίες που σχεδιαζουν και κατασκευάζουν τέττοια προϊόντα.΄Ισως το συγκερκριμένο γεγονός είναι μια κακκή συγκυρία ,και θεωρώ οτι η αλήθεία θα είναι κάπου στην μέση .θα ήθέλα πολυ η εταιρία vasalo να απαντήσει σε αυτή την κατηγορία,γιατί η δική μας εμπειρία είναι εντελώς διαφορετική και στα προιοντα και στην εξυπηρέτιση και αλλά στο after sale service.
ΑπάντησηΔιαγραφή